Iklan Paling Popular

27 February 2013

Peluang Kerja Online utk Wanita

JOB DI RUMAH MEMANG LUMAYAN

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Lihat! Apa Kata Pembeli Job DiRumah

Testimonial Pembeli

Terima kasih kerana memberi saya peluang untuk mencari kerja sambilan di rumah. Sedikit sebanyak telah mengurangkan beban suami untuk perbelanjaan dapur kami sekeluarga.

Puan. Halimaton Saadiah - 45 - Kuala Lumpur

Ini 1st time saya cari kerja online, setakat ni dah dapat 2 kali payment dan 1 projek tgh di siapkan. Tq

Salina Ahmad Suhaimi - 18 - Simpang Pulai

Got my first project today. Hope more projects will follow soon. Thank again.

Jenny Wong - 26 - Butterworth

Baru saya tahu sebenarnya ada syarikat yg bayar pekerja dari rumah utk bekerja. Terima kasih sebab buka mata saya.

Mohd Nizam Abdullah- 32 - Keningau

Boring bila dah bersara ni. Dah jadi kebiasaan bangun awal pagi pergi kerja. Tapi sekarang saya ada kerja boleh di buat selepas persaraan saya.

Encik Angamuthu Chakrapani - 60 - Bandar Baru Ampang

Lagi Info Tentang JOB DIRUMAH:


<<< KLIK DISINI..KLIK DISINI >>>


--
Anda menerima mesej ini kerana anda melanggan kumpulan "cara membuat duit" Google Kumpulan.
Untuk menyahlanggan kumpulan ini dan berhenti menerima e-mel dari kumpulan, hantarkan e-mel ke cara-membuat-duit+unsubscribe@googlegroups.com.
Untuk mengirim kepada kumpulan ini, hantarkan e-mel kepada cara-membuat-duit@googlegroups.com.
Lawati kumpulan ini di http://groups.google.com/group/cara-membuat-duit?hl=ms.
Untuk mendapatkan pilihan lanjut, lawati https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...